MEDYCYNA ESTETYCZNA

Toksyna botulinowa

1. Bezpieczne wygładzenie zmarszczek

Głównym celem zastosowania toksyny botulinowej (Azzalure/Botox) jest bezpieczne wygładzenie zmarszczek oraz linii mimicznych poprzez uniemożliwienie kurczenia się mięśnia.

2. Profilaktyka przed powstawaniem kolejnych zmarszczek

Drugim kluczowym efektem toksyny botulinowej jest zapobieganie przed powstawaniem kolejnych zmarszczek, co staje się możliwe dzięki rozluźnieniu i odprężeniu mięśni mimicznych.

3. Szybkie i długotrwałe efekty bez rekonwalescencji.

Pełen efekt leczenia widoczny jest po 7-14 dniach od zabiegu, a utrzymuje się od 3 do 8 miesięcy. Po danym okresie działanie mięśniowe zaczyna stopniowo powracać, jednak linie i zmarszczki często pojawiają się mniejsze ze względu na nakierunkowanie mięśni do odprężenia. Po zabiegu Klient może powrócić do codziennych czynności, jako że ślady po wkłuciach są prawie niewidoczne

Od 550 zł

Ok 15-30 min

Nie. Możliwość znieczulenia kremem.

1-2 zabiegi w roku

4-6 miesięcy

Twarz, pachy, dłonie, stopy

Zarezerwuj zabieg u lekarza medycyny estetycznej

Revival Clinic

• zmarszczki poprzeczne czoła
  • zmarszczki pionowe czoła, między brwiami tzw. „lwia zmarszczka”
  • zmarszczki wokół oczu tzw. „kurze łapki”
  • zmarszczki w obrębie warg
  • opadanie kącików ust
  • opadanie bocznej części brwi

Przeciwskazania:

• zaburzenia przewodnictwa nerwowo-mięśniowego
  • przyjmowanie leków rozluźniających mięśnie, zmniejszających działanie toksyny botulinowej (np. chlorchidyna, cyklosporyna)
  • miejscowe infekcje skóry
  • znieczulenie ogólne i miejscowe
  • ciąża i karmienie piersią
  • nadwrażliwość
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • cukrzyca

Podanie toksyny botulinowej nie wymaga żadnych szczegółowych badań diagnostycznych ani przygotowań.

Botox jest wstrzykiwany przy użyciu jednorazowej strzykawki zaopatrzonej w bardzo cienką igłę. Małą ilość preparatu precyzyjnie wstrzykuje się w kilka miejsc na twarzy. Ból związany ze wstrzykiwaniem jest minimalny, jednakże na życzenie pacjenta, na ok. 1 godzinę przed zabiegiem można zastosować krem znieczulający.

Mogą pojawić się przejściowe (najczęściej znikają po kilku dniach) efekty  uboczne takie jak: ból w momencie iniekcji, małe krwiaki w miejscu wstrzyknięcia (gdy igła trafi na niewielkie naczynie), zbytnie obniżenie lub uniesienie brwi w przypadku leczenia zmarszczek czołowych, mały obrzęk wraz z delikatnym mrowieniem, nadmierne zwiotczenie mięśni czy ból głowy ustępujący po zastosowaniu preparatu przeciwbólowego.

Do godziny po zabiegu należy ćwiczyć mięśnie mimiczne w miejscach wkłucia, a w ciągu 4 godzin nie pochylać głowy do dołu (np. przy zawiązywaniu butów). Należy również unikać masażu w miejscach wstrzyknięć. Po zabiegu Klient może powrócić do codziennych czynności, jako że ślady po wkłuciach są prawie niewidoczne.

Obszar Cena
Zmarszczki poprzeczne czoła 700 PLN
Zmarszczki międzybrwiowe – lwia zmarszczka 700 PLN
Kurze łapki 700 PLN
Zabieg na 2 obszary

Zabieg na 3 obszary

1000 PLN

1300 PLN

Leczenie nadmiernej potliwości:

·       Pachy

·       Dłonie

·       Stopy

od 1600 PLN
Bruksizm – przerost mięśni żwaczy od 1200 PLN

Konsultacja lekarska jest wliczona w cenę zabiegu w sytuacji, gdy zabieg zostanie wykonany tego samego dnia, a jego cena  przekroczy 500 zł. Ewentualne zabiegi poprawkowe są wykonywane tylko i wyłącznie u lekarza wykonującego pierwszy zabieg.