KOSMETOLOGIA

NIE

1-3 dni

Nogi

Zapisz się na zabieg, zarezerwuj online.

Ostra neuropatia i pleksopatia

• Ostry obrzęk płuc
  • Ostry uraz tkanek miękkich
  • Ostra zakrzepica żylna
  • Choroby powodujące dekompensację układu sercowo-naczyniowego
  • Padaczka
  • Różyczka
  • Stany gorączkowe
  • Jaskra
  • Niewydolność wątroby lub nerek
  • Choroby zakaźne
  • Rozpoznana lub podejrzenie zakrzepicy żył głębokich
  • Zapalenie naczyń chłonnych
  • Procesy powodujące niedrożność w obszarach objętych drenażem limfatycznym
  • Osteosynteza lub wymiana stawu w rejonie objętym drenażem
  • Wszczepiony rozrusznik serca
  • Niejasne dolegliwości bólowe w rejonie jamy brzusznej
  • Patologiczna ciąża
  • Choroby nowotworowe

Drenaż limfatyczny nie wymaga od Pacjenta żadnego dodatkowego przygotowania.

Zabieg nie jest bolesny

Pacjent otrzymuje przed zabiegiem specjalny strój (nie ma konieczności rozbierania się, pacjent może być w spodniach), który podczas zabiegu napełniany jest powietrzem. Powietrze wypełniające kombinezon pełni funkcję uciskowego masażera – wypełniający się kombinezon udrożnia węzły limfatyczne, dzięki czemu przyczynia się do lepszego oczyszczania organizmu. Uciskowy masaż sekwencyjny daje Pacjentowi bardzo przyjemne doznania, przez co dodatkowo drenaż ma działanie relaksujące.

Specjalne aplikatory z zachodzącymi na siebie komorami zapewniają delikatny masaż, który pobudza naturalne krążenie limfy w organizmie w podobny sposób jak ręczny masaż uciskowy.

Układ limfatyczny lub inaczej układ chłonny to otwarty układ naczyń i przewodów, którymi płynie jeden z płynów ustrojowych – limfa. Układ naczyń chłonnych połączony jest z układem krążenia krwi. Oprócz układu naczyń chłonnych w skład układu limfatycznego wchodzą także narządy i tkanki limfatyczne. Najważniejszą funkcją układu chłonnego jest obrona przed zakażeniami oraz cyrkulacja płynów ustrojowych. Przepływająca po organizmie limfa zbiera substancje toksyczne i odprowadza je do węzłów chłonnych, skąd są transportowane do nerek i usuwane z organizmu. To, czy układ limfatyczny dobrze funkcjonuje, zależy w dużej mierze od sprawności i elastyczności tkanki łącznej. Jeśli jest zbyt miękka i przepuszczalna, toksyny, zamiast wędrować do węzłów chłonnych, wnikają w inne tkanki, np. gromadzą się w komórkach tłuszczowych. Tak więc sprawny układ limfatyczny pomaga w usuwaniu toksyn z komórek tłuszczowych, a wtedy pośrednio zapobiega powiększaniu się cellulitu.

Ta forma masażu doskonale pobudza i reguluje krążenie płynów w organizmie. W efekcie doprowadza do lepszego odżywienia i uelastycznienia skóry w obszarze, który został poddany masażowi limfatycznemu.

Do najbardziej radykalnych i zauważalnych rezultatów drenażu limfatycznego, poza pobudzeniem krążenia należą: zmniejszenie obrzęków kończyn, usunięcie z organizmu zbędnych produktów przemiany materii, redukcja cellulitu, detoksykacja organizmu, poprawa jędrności i elastyczności skóry, usprawnienie przepływu chłonki w układzie chłonnym.

Drenaż limfatyczny jest metodą bardzo efektywną, o ile stosujemy go konsekwentnie, w formie regularnej kuracji. Najlepsze wyniki daje terapia około 6-10 półgodzinnych sesji drenażowych.

Zabieg Cena
1 zabieg 90 PLN